umutku Benim ilk oğlumda mama tükettiği halde kilo almıyordu tüm tahlilleri güzel çıkıyordu ikinci bebeğim 35+1de doğdu küvezde falan kaldı endokrin bölümü ondan kaynaklı da olabilir dedi ama çocuk gastroenteroloji bölümüne de git dedi
barisvezeynosmom Melisa0007 merhaba bebeğiniz reflüden dolayı kilo alımı olmadıgını yazmıssınız bunun için ne yaptınız acaba??
Bebegim38 aymtii asla kontrollü gitmeyin valla bir dönem oluyor zayıflıyor diş çıkarıyor yiyemiyor ememiyor. Oğlumda hep üstteydi diş çıkarırken normalleşmişti. Kızım da 25-50 persentil arası 😢 alerjik bebek kilo alamıyor
Simnur lamiakus benim kızım 7. Ay kontrolünden 60 gr vermişti:( o ay covid olmuştuk bir de diş cıkardı sütüm de cok azdı . Sonra 8. Ay kontrolünde 670 gr almıştı öyle toparladık biraz umarım sizinde öyle olur
lamiakus Simnur doktorlar dişle kilomun alakası yok diyor. Sacmalıyorlar bence. Kızım 7. Dişini cıkarıyor. İştahsız olabiliyor bebekler bu dönemde
Busegunesela 1annne evet sadece emiyor dişimiz de çıkmadı hala :) bi de bizim 6-8 arası çok hastane sürecimiz oldu ilaç falan çok kullandık o yüzden asla ağzını açmıyordu artık ilaçtan tiksindiği için. Vitamin değerleri de düşük çıktı d vitaminiyle demir ilacını değiştirdik çok şükür bunlar iyi geldi isterseniz bir değerlerine baktırın siz de
lamiakus Busegunesela hangi kan ilacını kullanıyorsunuz acaba benimde ocean kan kullanıyoz ama düşük çıktı
prens_prensesannesi lamiakus 4 gün sonra 7 aylık olacağız 8200 gram ama tabiki doğum kilosu önemli 41.haftada 3820 gram doğmuştu
lamiakus Benimmelekkizimm 37 haftalık 2430 gr doğdu . Bebeğim anne karnında beslenemiyormus erken doğuma aldılar beni . İlk 4 ay kilo alımı cok iyidi. Sonra baya azaldı
Mercan12 1annne benim bebeğim de 7 ay 17 günlük ek gıda vermeye çalışıyorum, ağzını açmıyor. bendr zorla veriyorum ama yemiyor öğüriyor, şuan sadece anne sütü ve Bebelac mama veriyorum. biturlu ek gidayi sevmedi günden güne zayifliyormus gibime geliyor ☹️
kizinaasikbiranne lamiakus diş çıkarıyor olabilir iştahsızlığının nedeni benimki de sık sık yemek yemeği reddederdi ama birkaç günlüğüne sonra düzelirdi
Busegunesela lamiakus ben de ocean kullanıyordum ikisini de ama maalesef bir işe yaramamış. Demir ilacı olarak ferrum yazdı ama içeriği temiz olmadığı için onu kullanmak istemedim bestiron aldım. D vitamini olarak da Desiferol plus kullanıyorum