serap71
Ben bebeğim 5 aylıkken hamile kaldım şuan miniğim 3 ay olacak büyük kızım 17 aylık çok zor oluyor söyleyim eğer ki destekçin yardımcın yoksa biraz büyünesini tavsiye ederim benim eşim evde birlikte bakıyoruz ona bile çok yoruluyoruz akşam olunca pertimiz çıkmış oluyo bide aradaki dengeyi kprumak gerekiyo kıskançlık olmaması için o yüzden ekstra yoruluyorsun benim emzirme olayım biter bitmez hamile kaldım sezeryanla alakası yok hamile kalıp kalmamanın nasip meselesi düşünüuorsan yine biraz en azından kilo vermeni tavsiye ederim çünkü hamile kalınca çok kilo alıp dikişlerim zarar görür diye korkuyorsun