serap71 6 ay once doğum yaptım sezaryenla ama eşim ikisi beraber büyür diye çocuk istiyor bende tabi ama 6 aydan beri konuşmuyorum ama hamile kalamıyorum sezaryendan sonra hamile kalmak zormu
TugceAsil serap71 sezeryanla doğumda doktorum bana 2 sene beklememi tavsiye etti. Herşeyden önemlisi şuan ki bebeğiniz emmiyor mu hamilelikte kesmeniz gerekecek. Kendi sağlığınız içinde en azından 1 yaşı beklemenizi öneririm
yenianne01 serap71 doktorum mutlaka uyarır sezeryanda ilk 2 yıl yasak ki bence eşinizi boşverin siz bir toparlanın ilk bebeğiniz biraz büyüsün
refresher Biraz erken gibi vücudunuzu dinlendirmeniz lazım, rahimdeki dikişlerin de bir sonraki hamileliğe kadar kuvvetlenmesi lazım ki rahim büyüyüp genişledikçe problem yaratmasın
arasardaannesi serap71 zor değildir hamıle kalmak zamnı gelınce olur süt koruodur belkı sanslısnız vucüdünuzun toparlanması lazm daha .ıkı cocugu büyütmk bı arada cok zor olur bakcak kımse var mı ıkıncı olunca bırıncıyı sütten kesmenız gerekebılır ve daha ıylesmeyen eskı dıkısınıze rahmınıze zararı olbılır bn kaza fln olmadkca bu kadar yakın istemem bı sorun olmaz ıns saglıgınız ıcın
tuba2323 serap71 Ya hiçbir doktor böyle bir cümle kuramaz. Kendi sağlığınızı düşünün. Dikişleriniz açılırsa ne olacak? Neden böyle bir risk almak istiyorsunuz
Aslicamm serap71 İlk kez duyuyorum böyle bir doktoru bence bi kaç doktora daha danışın. Sezaryen da ikinci gebeliği etkilemiyor adet duzensizliginiz yumurtlama zamansizligi vs olabilir ilk yıl
10Melek10 serap71 bebeğim iki bucuk aylıktı tekrar hamile kaldım ama cok zor bacım diyeyim suan rezilim ve aileden uzak yasıyorum catı kemiklerim ağrıyor ilk bebeğim 11 aylık olcak karnımdaki bayramdan sonra doğacak yasına bile değmiyor yavrum umarım ikisine de yeterim tavsiyem kendini kasma olmuyor vs diye en azındma tuvaletine gidip yemeğini yiyecek duruma gelmeli ilk bebek diye düşünüyorum ard arda olmasının tek faydası iki cpcuk düşünüyorsan ikisinin birden düzeni oturur büyür gider baska avantajı yok bana göre
Bugleminannesi28 serap71 ay yok artık dogurdugunuzdan beri korunmuyormusunuz iyi cesaret üstelik sezeryan olmuşsunuz ilk aydan tutsaydı ne yapacaktınız tabiki tercih meselesi ama en az 1 yıl sezeryanda beklenmeli çünkü dikişler açılma acı olabilir karın büyüdükçe ve riskli olabilir
zekkk serap71 benim bebeğim 9 aylıkken hamile kaldım şimdi biri 2 yaşın da diğeri 9 aylık oldu bence değil zor hatta doğumdan sonra hamile kalmak daha kolay rahim doğurganlığa yatgın zamanları
BirSevda-iki-Emanet_Sahibi serap71 arkadaşım ikiz bebek doğum yaptı. Sonra tekrar hamile kaldı . Üçüz gibi büyüttü aynı . Hakkınızda hayırlısı olsun