sttznd merhaba, benim oğlum da 7 aylık bir haftadır çalışıyorum . Sabah giderken emziriyorum dolaba da 120- 150cc süt bırakıyorum kahvaltıdan sonra uyumadan önce içiyor hepsini bitiremediği oluyor öğlen eve geliyorum zaten emziriyorum sabahtan işyerinde sağdığım sütü de getiriyorum öğleden sonrası için yine aynı miktarda . Öğleden sonra işyerinde sağdığım sütü de ertesi sabah için getiriyorum yine 120-150cc arasında değişiyor. Bazen çıkmıyor o kadar 90cc falan getiriyorum. Ben işten 4 buçukta geliyorum. Bende bilemiyorumdum ne yapacağımı ama yetiyordur heralde ya . Hepsini içmediği de oluyor çünkü. Göğüs pompası olarak da lansinoh tekli elektrikli kullanıyorum memnunum.