sttznd valla al benden de o kadar öğlen emzirmeye gelcem mesela ama kesinlikle emmiyo sanırım ayrı kalınca soğudu benden öyle düşünüyorum.. Bıraktığım sütü de içmiyo nasıl alıştırıcam bilmiyorum. Ben bir ay öncesinden sağmaya başlamıştım canım 40 50 cc anca toplayabiliyorum günde 2 defa sağabiliyodum bir akşam bir sabah şeklinde biraz birikti işte ama içmiyo ek gıdasını az alıyo anne sütü içsin diye az vermeye çalışıyorum ama o da yok alışır mı bilmiyorum düşündükçe daha da stres oluyorum. Ben de 8 5 çalışıyorum bu arada.