Esraprm oğlum şuan yirmi aylık bir yaşına girdikten sonra gündüz uykuları çok saçma bir hal almisti ve tek uykuya düşürmüştüm iyiki de öyle yapmışım gündüz 12bucuk 1gibi uyurdu 3de uyanır akşam 9da yatardı halada öyle bence tek uykuyu deneyin derim belki de bizim gibi sizde rahat edersiniz 🙏