Snmduru Hero Baby’nin içerisinde Maltodekstrin var,yani bir tür mısır şurubu.Oysa ki sadece laktoz olması gerekir.Maltodekstrin ileri dönemlerde diyabete yol açabilen,glisemik indeksi aniden yükselten bir madde.Bu yüzden bebeklerde bu madde olan yiyecek ve içecekler kullanılmamalı.
Ben de bebeği sadece mama ile büyüyen bir anneyim.Biz Hipp combiotic kullandık.Maddi anlamda ciddi anlamda zorlandık tabi.
Ama içeriğini göz önünde bulundurunca değiştirmeye içimiz el vermedi.
Ama siz Bebelac Gold deneyebilirsiniz.İçeriği düzgün ve fiyat olarak da daha uygun.