Kızlar 2 aylık bebeğim var süt ün yetmiyor çığlık çığlık ağlıyor mama vermeye başladım doktor tavsiyesiyle ama para yetistiremiyorum durumumuzda o kadar iyi değil arı mama yedir deyip duruyor cevremdekiler ama korkuyorum daha çok küçük ne yapmalıyım zor da olsa alıyoruz mamayı sizde devam mı etmeliyim mamaya yoksa arı mama mı veriim ?