Denizpasam
YATİRİM TAVSİYESİ DEGİLDİR.!
faizsiz kredi veren bankalara bakin Google’dan. Faizsiz ama. 10 20 ne çıkarsa faizsiz çekin altına yatırın derim. Çektiğiniz krediyi yine TL ile ödeyeceksiniz böyle daha mantıklı olur. TL değer kaybediyor. Elinizde TL bulundurmayin en geleneksel yöntem ve uzun vadede paranin değerini koruma yönetimi de altın yüzyıllardır. Çok bir kazanç getirmez ama uzun vadede paranızın değerini korur. Bugün 10 bine alacağınız şey 5 yıl sonra 50 bin oldu diyelim. elindeki 10bini altına cevirirsen 5 yıl sonra o 50 binlik şeyi altını satarak yine 50 bine, alabilirsin. Altın çok geleneksel güvenli bir liman. Ama üzerine çok koyan bır şeyde değil bu bir gerçek sadece enflasyona karşı elinizdeki paranızın değerini koruyor anlattığım örnek gibi. Yani bugün 10 binlik altın aldın 10 bine bugün alacağın sey 5 sene sonra 50 bin oldu elindeki altının da 50 bin oluyor öyle alabiliyorsun yine. Ama daha fazla üzerine katmıyor parayı katlamiyor dediğim gjbi degerini kaybettirmiyor sadece. Yatırım tavsiyesi degildir tekrar belirtmek isterim