S_x_w benim Ocak ayında şiddetli kramp oldu kasıklarıdma hemen hastalandım o ağrıyla Şubat ayında ilişki esnasında lekelenmem olmuş onu farkettim sonrasında ama Şuan bişeyim yok aralıkta gittim kontrole yerindeydi o yüzden tedirgin oldum geri çekilme yöntemi kullanıyorum spiral var ama yinede nolur. Nolmaz diye