Büyük ihtimalle katılma nöbeti benim oğlumda da var. Öncelikli olarak demirine bakıyor doktorlar. Sonra kalbine baktırdım ben kalpteki bir problemde yapabiliyormuş. İkiside çok şükür temizdi ama bir süre devam etti. Hala çok canı yandığında bazen nefessiz kalıp morarıyo. Hemen yüzüne kuvvetle üflüyorum ve dikkatini dağıtıyorum. Yinede siz mıtlaka doktora danışın