biranne11 muhtemelen katılma nöbeti geçiriyor. İlk iş olarak doktora gidin kan tahlili yapıp özellikle demirine bakacaklar.. benim kızımda 2-3 defa oldu değerleri normal çıkmıştı 2 yaşında bitmezse bu durum tekrar görmek istemişti doktoru, çok şükür geçti şuan olmuyor. Ama sizinki neden bu kadar sık oluyor neden doktora gitmiyorsunuz şaşırtıcı gerçekten.. böyle durumlarda hızlıca yüzüne üfleyin nefesi geri gelsin bayılmasın demişti doktorumuz bize