sibeldogu büyüdükçe güzel olacak her şey inş diye pozitif olmaya çalışıyorum yoksa insanda ne bedenen ne de ruhen hal kalmıyor
Doğduğundan beri benimle hep ailelerden destek pek görmedik o yüzden dinç kalmaya çalışıyorum başka çaremiz yok sanırsam sabır🙏