sibeldogu Bebeğim 7.5 aylık kucaktan inmek istemiyor. Mutfakta olmama rağmen mama sandelyesinde 2 dk dan fazla durmuyor alana kadar sürekli ağlıyor yere koyuyorum önüne oyuncak koyuyorum olmuyor uyumak istemiyor benimle uyumak istiyor yemek bile yaparken burnumdan geliyor sizin bebeklerinizdemi böyle ben artık çıldırmak üzereyim
bana1cocukyetti sibeldogu Benim bebeğimde 7.5 aylık ve aynı anlattığınız gibi. Tek başına uyuttuğumda 20-30 dk uyumuyor bile. Beraber yattığımızda daha verimli uyuyor. Sürekli kucak istiyor, oyun oynamak bir şeyler yapmak istemiyor. Sanırım bu bir süreç ve bu da geçecek 🌸
Mavianne2023 sibeldogu burda bekleyeyim. Hasta oldu iyice fena oldu. İki gecr kucagımda uyudu ben de oturarak uyudum
pozitifanne06 sibeldogu aynı su anda kucağımda uyuyor koyamıyorum yemek yapamadım hiçbir şey yapamadım tuvalete zor gittim 🫤
EbruBoluKaya 4,5 aylığız ilk doğduğunda 15 gün beşikte yattı o günden beridir gece gündüz kucakta yatıyor ve gündüzlerinde hiç inmiyor kucaktan bir yere bırakamıyorum asla ağlıyor. Deliksiz uyurken beşiğine koyum diyorum hemen gözünü açıyor
sibeldogu EbruBoluKaya 4.5 aylıkken o dönemlerde öyle oluyorlarda bu dönemlerde böyle olmaması gerekiyor 6.aydan sonra dış dünya ile tanışıyorlar aslında ama benim bebeğim huysuz aksiydi ama artık çok zorluyor.
sagkalp Benim de kızım 4.5 aylık gündüz uykusu uyumuyoruz ne kadar derin uyusa da memede yatağına bıraktığım zaman sanki saatlerce uyumuşcasına neşeli bir şekilde uyanıyor sadece dışarı çıktığımızda bebek arabasında gezerken uyuyor ev işini çok zor yapıyorum sürekli kucak isteği bitmiyor ne zamana kadar böyle gidicek bilmiyorum 🥲
bebelac sagkalp ya bu ne zaman geçicek Allah aşkına 4 ay 15 günlük benim oğlumda afedersiniz tuvalete bile gidemiyorum ya eşimi bekliyorum kucağımda gezerken sorun yok sırt üstü yatmak istemiyor ana kucağı var bayıla bayıla sallanırdı içinde ondan kaldırıyor kendini sürekli bir mikirdanma mizmizlik biyeri aciyor desem değil gece deliksiz uyuyup sabah kalkıyor tükendim ya çocuğumu taniyamiyorum 😣😣
sibeldogu bana1cocukyetti etrafıma bakıyorum tek bende sanırım diyorum ramazanda o kadar zor oluyor ki kucakta bebekle yemek yapmak ve artık o ağlıyor ben yetiştirmeye çalışılıyorum çok sinirleniyorum ben sinirlendikçe o daha çok ağlamaya başlıyor.
bana1cocukyetti sibeldogu Sakin kalmaya çalışmalıyız gerçekten çok zorlayıcı bir dönem ama biz gerildikçe onlarda huzursuzlanıyor. Güzel şeyler düşünün ben genelde bir daha bu kadar kucağımda olmayacak olmak istemeyecek, kucağıma sığmayacak gibi telkinler ediyorum genelde kendime. Zor bir süreç gerçekten insan dinlenemiyor da ama geçecek. Tek değilsiniz ama sabretmeliyiz💕
sibeldogu bana1cocukyetti o kadar uğraştıkki bi bebeğimiz olması için 3 tanesi öldü böyle hayal etmemiştim sanırım ondan zorlanıyorum.büyütüyüm zaten birdaha kesinlikle düşünmüyorum.
bana1cocukyetti sibeldogu yani Allah gönlünüze göre versin inşallah, evet ondan dolayı zorlanıyor olabilirsiniz
sibeldogu bebelac 7. Aydan sesleniyorum gitgide değişiyor huyları gittikçe zorlaşıyor sürekli kucak ıstıyorlar kucaktan sıkılınca yurutmemizi istiyor yürüteç için zararlı deniyor diye almamıstm ama bugun sipariş werdik artık dursun da nasıl durarsa dursun kafasında düşünmeye başladım
sibeldogu pozitifanne06 uyumasi bıle büyük bir nimet ınanın uyumuyor ve sürekli ağlıyor kucağımdada memnun olmuyor artık işi gücü bırakıp biri sürekli yürütecek
Zuzum2023 Aydan sesleniyorum kucağınızda hakimiyet sizde şu an yürüyor ve peşinde koşmak daha zor Bu arada benim ki de sekiz dokuz ay hep kucak istedi biraz daha sabredin emekleme yürüme başkayınca kucak bitiyor Şimdi de gerçi gece hep kucağımda memede uyuyor🤣
sibeldogu Zuzum2023 şuan bile ben kucak kucak harici yürütme ile ugrasıyorum bana hakimiyet hiç geçmiyor hep onda anlamadık nasıl olduk böyle🙈
sibeldogu pozitifanne06 4. Aya kadar biz çok iyiydik 4. Ayla beraber bebeğim çok başka biri oldu sırtını yere koyamadım şimdi ağır taşımasıda zor tek elde bebek tek el iş yapıor kendime ayırabileceğim 5 dk bile kalmadı
Zuzum2023 sibeldogu büyüdükçe güzel olacak her şey inş diye pozitif olmaya çalışıyorum yoksa insanda ne bedenen ne de ruhen hal kalmıyor Doğduğundan beri benimle hep ailelerden destek pek görmedik o yüzden dinç kalmaya çalışıyorum başka çaremiz yok sanırsam sabır🙏