Seda-M benim kızımda 3 gün sonra 15 aylık olucak ama hala yürümüyor aynı sekilde emeklemeyede geç başladı emeklemiyor diyede cok telaş yapmıştım ama bir anda emeklemeye başlamıştı şimdi aynı sekilde yürümüyor diye telaş yapıyorum ister istemez ama bir yandanda ümitliyim yakında yürücek insallah diyorum. Çok güzel koltuk sıralıyor, L koltuğumuz var bütün gün koltuk sıralıyor ama bizimki parmak ucu basıyor bence sıkıntısı o. 1 haftadır ayaktayken ellerinide bırakmaya başladı ama adım atmıyor yürüme arkadaşı falan aldım ama kullanmak istemiyor ona tutunup yürümüyor bazen ben evin içinde kollarından yada ellerinden tutarak bir odadan bir odaya götürüyorum ama ondada biraz yürüyüp kendini yere bırakıyor yürüme için 18 aya kadar vakit var diyolar ama böyle becerileri geç yaptıgı için gelişim geriliğinden korkuyorum kelimelerimizde az çünkü devamlı her şeye baba diyor. Anne demeye cok geç başladı demesine diyor ama günde azından max 2 defa anca alıyorum devamlı baba meme mama dede şeklinde her şeye normal mi bilmiyorum yürümemesinede çok canım sıkılıyor endişeleniyorum ama ne bileyim