Seda-M
Bebeğin kendini hazır hissetmesiyle alakalı bir durum, bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum eğer yürümeye çalışırken rahatsız değilse… Ya da basmak istemiyorsa filan
Benim kızım 9 aylıkken emekledi, 11 aylıkken yürümeye başladı
Oğlum da 5.ayın sonlarında emekledi, 8 aylıkken de yürüdü.
Gördüğünüz gibi tamamen bebekle alakalı. Oğlum o kadar erken ayaklandı ki biz öğretemedik bile yürümeyi. Sürekli ayağa kalkma çabasındaydı