yadeyade27 haklısın canım türk malı dışında ürün almamaya çalışıyorum elimden bu geliyor kendi adıma iyi olmasada iki günlük dünya yarinimizim.garantisimi var kendimiz ile mezara giturmiyecegiz sonuçta bugün iş görsün yeter diye düşünüyorum onuda geçtim en azından mazlum kanı bulaşmamis olsun bunun araplikla turklukle bir alakası yok insanlıkla bir alakası var bilmem hiç gordunmu o bebkleri çocukları insan olan herkesin bnce vicdani sizlamali yani buna her mazlum dahil ama şuan en şiddetli katliam soykırım orada var 6 ayda kaç insan katledildi usltelik müslüman degilmiyiz Allah’a iman etmiyormuyuz peygambere iman etmiyormuyuz peygamberimizde Arap o zmn Arap onada iman etmeyelim lütfen artık Türk Kürt Arap o bu ayrımı yapmayalım hepimiz insanız ve hiçbirimiz kalıcı değiliz tabiki sen bilirsin bn sadece uyarmak istedim bugün onlara yarın bize hepimizin çoluğu çocuğu var onların yerinde bizde olabilirdik ve olabiliriz de olmayacagimizin garantisi de yok