Kızlar kocamı ikna edip Bosch şarjlı 7 serisini kendi bayisinden aldık ürün yoktur bir haftaya gelir dedi iki hafta oldu gelmedi gittim piyasada yok abla gelince göndericez dedi bende şehir dışına çıkacam uzun süre yokum iade ettim başka yerlere baktım hiç bir yerde yokmuş şansıma dedim ne zaman gelir bilmiyorum da ne yapcam ben ya😔