smnbr gebeliğimin son haftalarına doğru gelişim geriliğinden devlet hastanesinde sezaryene alınmaya çalıştım. 2 kere. 2 kere de sorumluluğu kabul edip kendim çıktım hastaneden. Çünkü Türkiye’nin bir ucunda küvöz imkanı olmayan bir şehirdi. Açık açık ileri derece küvözümüz yok küvöze girerse 2,5-3 saat mesafede başka şehre göndercez dediler. Günlük gidip gelemem diye apar topar anneannemin evine gittim. Özel hastanede doğum yaptım. Benim durumunda normal doğum diye direten bir devlet hastanesi görmedim. Emzik biberon gibi konularda iyiki kullanmamışım diyorum. Düşük şekerden küvözde kaldı. 7 günün 2-3 günü mama+anne sütü karışık gittiker. Sütüm oturunca kalan günler hep sütümü sağdım götürdüm. Onlar da getir zaten artık mama takviyesi yapmayalım dediler. Krem falan kullandım doktorum yazmıştı. Yani biraz karışık bence durumlar ☺️