smnbr Hastaların%80lik kısmı ya ya cahil oluyor, ya da sağlık personelinin her dediğini hüküm sayıyor. Bu sebeple yanlışa yöneltmemek için, gerekli durumda şöyle yapabilirsiniz diye eklemiyorlar. Gerek olmasa bile yapıp hemşire öyle dedi, doktor yap dedi diye sorumluluk atabilirler. Büyük kısım bu şekilde, okumaz, araştırmaz, bilmez, ne denirse onu yapar. Önce komşusunun dediğini yapar, işe yaramazsa sağlık personelinin dediğini yapar bu daha vahim hatta ☺