MademoiselleZengin55 kkbrylmazz Korkmaz almıştım ben.3 buçuk yıldır kullanıyorum aralıklıksız hiç bir şey olmadı.Tavsiye ederim.
betusum kkbrylmazz benimde soyuldu maalesef tencerelerim makinaya attım ondan oluyor diyordum kendi kendime demek herkesin olmuş