Benimde eşimle kan uyuşmazlığımiz var. Hatta ben 7 ay hamile iken öğrendim yani geç fark ettik. Testler falan yapıldı doktor bı risk görmedi doğumdan sonra iğne yapılır dedi doğumdan sonra bebeğin kanuna bakıldı bı sorun yoktu iğneye gerek kalmadj . Ama doktorum 2. Gebeliği düşünüyorsan kesin yaptır dedi . Şuan korunuyorum o yüzden gerek görmedim . Planlı gebelik zamanında yaptırırım diye düşündüm