aybiduranne teşekkür ederim canım benim, sana şu kadarını söyleyeyim doğacak çocuk her türlü doğuyor, Allah ol der ve olur. Benim bir arkadaşım vardı ve kan değerleri 5e kadar düştü 1.5 aylık hamileyken hemde, çocuk yaşamaz tutunamaz dediler hatta her türlü risk göz önüne alınarak kıza kan takviyesi yapıldı, çocuk maşallah gram sağlık sorunu olmadan 37.haftada sezeryanla doğdu ve şuanda 4 yaşında. Yani diyeceğim o ki Alan da, veren de rabbim. Asla umutsuzluğa vs kapılma. Nice yaşamaz tutunamaz denen çocuklar hayatta