Deletedmom_110 Kelebekk17 cnm şükür bende hiçcıkmadı 3. Günümüz yaptık şükür kızımda bir tane çıktı haftaya tekrar yapıcam çünkü taramaktan etraf ev derken yara oldu kafamız elimiz çok tuttum sanırım🥱
Themom_ Deletedmom_110 ben ilk okul 1 ve 4. Sınıfta bitlenmiştim gür ve kıvırcık saçlarım hiç bi bit Şampuanı işe yaramamıştı dedem gaz yağı getirmişti hemen hepsi ölmüş sirkeleri bile ölü şekilde tarağa gelmişti siz kendinize kullanabilirsiniz ama bebeğinize olmaz
busedikmen Küçükken benim saçımda da vardı ne kadar şampuan sprey kullandıysak geçmedi en son limon denedik ve geçti. Limonu saçınıza sıkın saçlarınızı karıştırın biraz beklesin 15 dk kadar yıkayın haftada 2 3 kere tekrarlayın. Çok geçmiş olsun.
Saresi Deletedmom_110 düzleştirin düzleştirici ile en kolay o bitiriyor paraniti haftada bir kullanabiliyorsunuz bitmezse bir hafta sonra tekrar yıkarsınız paranitle
Rwerdst Deletedmom_110 ya forumda mayonez görmüştüm😅 baya kişi bitirdi diyordu. Bir de bebek yağıyla bocalayıp beklettikten sonra taramak iyi geliyor diyorlardı.