Kızlar 3 haftadır deli gibi kafam kaşınıyordu çoğu kısıye baktırdım hiçbirşey olmadığını söylediler ben bugün kendimde bit yakaladım paranit şampuan vardı mor olan birer kere yaptım beklettim taradım kaç kere daha kullanmam gerekiyor ne yapmam lazım başka kızımın saçları kıvırcık ve uzun önce ıslatıp normal tarakla taradımmm sonra bit taragıylaaa tarayıp şampuanı sürüp 20 dakka beklettim başka ne yapabilirim kızlar😩😩😩