meliiii keyfimbilir kabız oluyorsanız herşeyi denedim ben bende de çatlak olmuştu çatlaga en iyi çözüm sıcak suya oturmak kabızlığa da günde bir elma ve bir armut yiyin uyumadan önce de hindistan cevizi yağı bir tatlı kaşığı yiyin ben herşeyi denemiştim kuru kayısı zeytinyağı sıcak su ama yukarda yazdıklarım iyi geldi
keyfimbilir meliiii şuan çok şükür iyim az da olsa Ama geçmedi eski inanılmaz ağrılar yok ama en büyük sorunum bağırsaklar baya kötü hep kabız oluyorum
keyfimbilir meliiii Bende tüketiyorum meyve ama bende faydasını görmedim ya, siz herhangi bir saate mi yiyorsunuz
akinkaratas keyfimbilir Benimde doğumdan sonra çatlak oluştu, hiç geçmeyecek sandım kabız olmamaya çalıştım .Oturamıyordum sanki hep küçük bir cam parçası vardı ve kanıyordu.Birkaç ay devam etti sonra kendiliğinden geçti çok şükür.
keyfimbilir akinkaratas Eskisiki gibi değilim ama tamamen geçmiş te değil, ameliyat olmayı bile düşündüm ki ameliyat ile De tektarlayan çok var bakalım şu anlık idare ediliyor dikkat ediyorum çoğu şeye
mrvrmzn Bende 10 ocakta makat çatlağı ameliyatı oldum doktorum baya büyük bir yırtık olduğunu söyledi .Şuan yine ağrılı tuvalete çıkıyorum ama eskisi gibi değil tabi nezaman tamamen iyileşicem bilmiyorum
keyfimbilir mrvrmzn Ay zor değil miydi nasl geçti heleki ameliyat sonrasın’da ki süreç o ağrılar ,affedersin ilk lavobo nasl geçti, bende düşündüm ama o kadar çok olumsuz yorum okudum ki vazgeçtim böyle idare edebiliyorum bir şekilde ,tabi böyle devam ederse
meliiii keyfimbilir gece uyumadan önce birde hindistan cevizi yağı önce bir tatlı kaşığı yağdan yiyorum sonra elma armut yiyip yatıyorum
mrvrmzn keyfimbilir keyfimbilir Zordu valla bide 1 ay öncesinde sezeryan olmuştum .Ameliyat günü hemen çıktım lavaboya hiç zorlanma olmadan yaptım sonrası zaten yeni ameliyat olduğum için ağrılıydı .Bana hastanede hiç ağrı kesici takmadılar eve gelip kendim aldım duramıyodum ilk gün sonuçta ağrı çok olur ve hassas bölge orası