elbay53 bilmiyorum ki ya annemlerde, de baya sitresli bir dönümden geçtik ,kardeşim hastanede yattı ,durumu pek iyi değildi ona rağmen, ben baya iyidim, o bir buçuk ay bir gün bile kötü olmadım ya nasl eve geldim tekrar kötü oldum saçma olucak acaba havasından suyundan mi diyecem