keyfimbilir merhabalar,bu durumu en ağır şekilde yaşayan biri olarak yazıyorum doğumdan önce de vardı sonra da daha beter oldu kocaman meme şeklinde çoğaldılar,ve ızdırap oluyordu. Kanama oluyordu. Dediğiniz gibi cam kesiği gibi acıyordu.
PROCTOLOG Krem ve Fitil ikisini birlikte kullandım bitene kadar hiç aksatmadan eser bile kalmadı benim tek önerim budur size inşallah geçer