Balyanaginannesi momyboy 4.100 gr doğdu 6 aylikken 8 kiloydu 🙄 ayina gore 2 kilo hep fazla gitti suan 15 aylik 14 kilo hareket fazlalastikca düşüyor kilosu 😂
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Balyanaginannesi bizde aynıymışız 4kg doğdu 6 aylıkken 8 kg dı ama hiç öyle pofuduk filan durmuyor aksine gözüme hep zayıf geliyor neden acaba 😅
mzzz Anne sütü obez yapmaz canım merak etme o kadar abartılıcak kilosu yok evet kilosu çok iyi maşallah ama anormal değil 🤗 benim bebeğimin kilosuda o civarda
momyboy aynenncnmmm ay canım çok iyi anlıyorum seni benzer şeyleri de yaşadım ama annelik işte o an başka bişey düşenmiyosun bide ilk olunca ekstra tecrübesiz oluyorsun o yetememek asla bitmiyo zaten bu da iyi anne olduğumuz için aslında
mzzz momyboy aman çevreye hiç bakma zayıf olur ay bu zayıf niye zayıf derler biraz tombul görseler ay bu obez olur her şeyi bir şey derler maşallah bebeginiz çok güzel kilo almış herhalde diyet yaptircak halimiz yok zaten vermezsen ortalığı ayağa kaldırır boşver emsin yurudugunde zaten kilo alımı yavaşlar boyu uzar
Eailesi4 momyboy doktorların ne söylediği önemli net bir tanı var ki anne sütü alan bebek obez olmaz ki yürüyünce hareketlendikce kilo almıyorlar hep boya gidiyor benimde bir tanesi tombikti hala tombik ama artık boya gidiyor ve 6 aydan sonra genelde kilo alımı yavaşlıyor ve kilosuna rağmen 10 ayda tam yürüyordu ikizibi geçmişti her konuda 🤗
B-Ececik Benimki kız olduğu halde 10 kg 72 cm 6 aylık olacak üç gün sonra anne sütü ile obez olamazlar ancak nazar değdirirler konuşsun dursunlar boşverin
Uffu momyboy anne sütü alıyosa hiç bi problem görmüyo doktorlar zaten çevreye değil doktorlar ne diyo önemli olan orası
minikmucizemaak momyboy 6 aylık bebek 9.5 kilo çok mu gerçekten, bu millet hemen yaftalıyor obez nedir minicik bebiş. Bence iyi kilosu, benim bebeğim de 4 ay 2 günlük 7 kg maşAllah bence obezlik bir kiloları yok
aysimamomy momyboy Anne sütü obez yapmaz istedigi kadar emzirin mama şişirir ama anne sütü yarar diyenlere kulak asmayın yürümeye başlayınca elbet dökecek o etleri zaten bol bol ısırmaya bakın🤗🥰
Doga_sever momyboy doktorunuza sormadiniz mi? Tabiki iri bebekler icin diyet uygulaniyor malesef. Yoksa obez riski olusuyor. Saglik acisindan da olumsuz yanlari oluyor zaten. Tabi bir anne icin bebege diyet cok agir gelir.