denizbusra1 teşekkür ederim ☺️ benim bebeğimi biz çok bekledik 8 sene kadar 😁 hamilelikte gelişim geriliği falan var deniyordu hatta zayıflıktan dolayı. Ödüm kopuyordu emziremicem, yetemicem diye. İlk 1 ay sol göğsümü tutamıyordu sağım yapmak zorunda kaldım ve sürekli süt arttıran tarifler vs tüketiyordum. (herşey kararında güzel hala hiperlaktasyonla uğraşıyorum affedersiniz hala sütyen kullanamıyorum) ıh dese meme verdim mıh dese meme verdim 🥲 büyümicek diye falan korkuyordum çok zor bir psikolojiydi benimki açıkçası akışına bıraktım da oldu değil yani 🥹 şimdiki aklım olsa bu kadar yıpratmazdım mesela kendimi, zihnimi.