angelone Bende lansinoh kullanıyorum memnunum 1.5 aylık kızım, doğduğundan beri mama artı meme gidiyoruz, şuana kadar bi sorun yok inşallah meme reddi olmaz. Bu alıştırma bardakları 6 ay ve sonrası için mi?
Deletedmom131 Rmyslymn Ilk dogdugunda wee vermek zorunda kaldim ne olur ne olmaz diye almistim meme reddi yasadik yaklasik 20 günlükken lansinoh basladim cok şükür gecti meme reddi
AselMeva Deletedmom131 teşekkürler bende de var kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım kullanayım vari 2 aylık kızım