Benım de bebeğim bi gün oksijen desteği taktılar solum sıkıntısı için sonra emme refleksi yok dediler 14 bugün yoğun bakımda kaldı bence bişeyi yoktu bazı özel hastaneler bilerekte yatırıyorlar canım devletten para almak işin ama gönlünü ferah tut çok zor bişey yaşadım biliyorum bol bol dua et ve sütünü sağ götür anne sütü çabuk iyileştiriyor gecıcı bi durum Allahın izniyle sen üzülme rabbım tüm bebişlerimşze şifa verdın ınsallah ❤️