ecmelinannesi37 Bebeğim solunum ve beslenmeden yoğun bakımda yatıyor aynı durumu yaşayan anneler var mı 😣
Mommyhann ecmelinannesi37 yeni doğansa benim bebegimde solunum ve beslenmeden yattı 5 gün ikinci gün emzirmeye girmiştim hergün gittm emzirmeye şuan 30 aylık olmak üzere
Alpbaby 37 haftalık solunum sıkıntısından 1 hafta yoğun bakımda kaldı kalbi çok hızlı attığı için acil sezeryana alınmıştım 1 hafta sonra tabırcu olduk bi sıkıntısı olmadı sonra şükür
Yalpp ecmelinannesi37 benim iki doğumumumdada ikiside yattı birisi beslenme yüzünden ve enfeksiyondan 8 gün diğeri hızlı nefes almadan 9 gün yattı.
Yalpp ecmelinannesi37 yok olmadı ama iki ay göz muayenesinde astigmat çıkmıştı ama o genetik diye biliyorum 6 ay sonra tekrar muayeneye gelin demişlerdi.