sevcanozdemir neden mama veriyosun ki onları versene buzluğa atıcağına evet mastitten oldum 1 litre apse boşalttılar doğumdan 1 gün sonra mastit oldum 55 gün antibiyotik tedavisi geçmeyince şırıngayla boşalttırdım oda olmadı ameliyat oldum malesef bu sürede hep sağıp verdim hala öyle yapıyorum gögüs ucumda yok zaten plastik ucla emziriyodum başlarda sonra gögsüm çok ağrıdığı için sağıp verdim