Büyüdükçe çişli bez sayısı azalıyor merak etmeyin. Gece de uyuması lazım kendi kalkmadıkça uyandırmanıza da gerek yok. Bence mamayı kesip kendinize çevirmeye bakın derim. Sağdığınız sütün miktarına bakmayın. Bebekle makine bir olmuyor. Yettiğini düşünerek emdirin sütünüz daha da artar. Kilosu da iyiyse,ağlamıyorsa,rahatsa zaten doyuyordur.