minisannesii canim bebegim 5 aylik 3 ayliktan beri böyleyiz artik büyuduler tabi gece uyanip emiyormu ben uyanmasada alip emzirir koyardim yerine uyurdu o kafayi surekli cevirme olayini sordum saglikocaginda hemsiremize artik gece o uyanmadan besleme dedi uykusunun en kaliteli yerinde onu böluyorsun o artik uyanmaya calisiyor ondann yapiyor dedi benim kizmda bole ayaklarini kaldirir tak diye vururdu yataga dedigin gibi uyku uyumazdim ama gectimi gecmedi dönmeye basladi daha kötu oldu simdi gece uykusunda surekli yuzustu dönuyor ama sevmiyor yuzustu yatmayi benimde icim rahat etmiyo o bi sure sonra agliyor zaten tekrar sirtustu ceviriyorum bende sastim kaldik valla besigin kenarlarina bjse koysam donemese diyorum bu kez bogulma riski oluyor sicaklarda cok etkiliyor tabi ondanda cok hareket ediyorlar simdi memlketteyim karadenizde haliyle havalar yagmurlu baktim bir kac gundur yapmiyor ayni eskisi gibi uyuyor bakalim evimize gidince tekrar baslat heralde yazin zaten kundak yapilmiyorki ben kendi yatagimdada yatirmadim hic yaninda yatir diyenler varya o daha kotu alisir daha ayri yatmaz ii