Arkadaslar selam hayırlı ramazanlar. Bebeğim 4 ay 18 günlük. Bu zamana kadar hep kundak yaptım ve o şekilde uyuttum. İlk aylar gaz sancımız vardı ve ilk gece uykusuna geçtiğinde 2-3 saati hareketsiz uyurdu sonra sabaha karşı 4-5 gibi kımıldanmaya ağlamaya başlardı ve bunun gazdan olduğunu düşünüyorum çünkü alttan gaz çıkarıyordu. Son zamanlar gaz problemimiz büyük ölçüde azaldı yok gibi yani artık fakat şöyle bir durum var bebeğim artık hep kımıl kımıl. Yani kundaklasam ellerini cıkarmaya çalışıyor gibi hareketler yapıyor kafasını sağa sola çeviriyor bu arada ara ara durarak bunları tekrarlıyor. Ellerini açıyorum yok olmuyor yine kımıl kımıl ama sabaha kadar. Gözleri kapalı sürekli kımıldanıyor, ellerini yüzüne götürüyor memeyi atıyor bu yüzden sonra ağlamaya başlıyor. Böyle olunca ben hiç uyumuyorum. Bes dk bir bazen 1-2 dk bir hareket ederek ses cıkarıyor ve ben ya emziğini veriyorum ya ellerini indiriyorum kafayı yiyeceğim artık ne yapacağımı şaşırdım. Başından geçen var mı? Nasıl engel olacağım buna nolursunuz bir akıl verin günlerdir mahvoldum.