Potterhead19 annesininkurabiyesi ben kizimda birseylerin yanlis gittiğini farkettigimde daha 2 yasinda bile yoktu. Calismamdan dolayi fazla ekrana maruz kalmisti. Bir anda bütün yetenekleri sifirlandi. Gozumun icine bakan cocugum gitti gozlerini kaciran kendi etrafinda dönen parmak ucunda yuruyen bir cocuk haline geldi. Once bir norologa götürdüm. Hayatımı karartan seyler duydum. Otizmli mi yoksa uyaran eksikligimi bunu anca egitimle gorebilirdik. Cocuk.psikologuna gittik. Ekrani tamamen kestik. 2 ay icerisinde cocugum komut almaya basladi gozlerimin icine bakti yeniden. Parmak ucunda yurumeyi birakti ismine bakmaya basladi Sonrasi aydinlik :) bu yuzden diyorum mutlaka bir psikologa gidin. Cunku farketmenden yaptığımız seyler onlari iyi etkilemiyor. Oyun oynamayi bastan ogrenmek gerek. Hic vakit kaybetmeyin. Sizin durumunuz benim yavrumun ilk halinden cok iyi kisa sürede asarsiniz. Hic uzulmeyin ve kendinizi yipratmayin inan hic zor olmayacak:) sadece yardim alin. Bu cok onemli
annesininkurabiyesi Potterhead19 çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler çok kıymetli 🙏 kelimesi hiç yok ama doktor en az 3-5 ayı bulur en son kelimeler gelişir dedi
Sinem1205 annesininkurabiyesi evet kesinlikle oyle olacağını düşünüyorum bende insallah emeğinizin karşılıklığını en güzel şekilde vericek evladınız 😍
Zarina11 annesininkurabiyesi benim oğlum da uyaran eksikliği var ) ekranı kestik göz teması arttı ,2-3 kelime arttı , ismine bakar, daha çok şey var aslında , ama sadece işaret parmağını kullanmıyor pek beni çekip götürür gösterir, siz onu nasıl oğrettıniz ?
annesininkurabiyesi Zarina11 ne kadar oldu ekranı keseli? Ben her şeyi parlamakla göstermeye başladım. Onun sevdiği şeyleri onun parmağını tutarak gösterdim o şekilde alıştı hemen mutlaka deneyin
Peeri annesininkurabiyesi sürekli olarak ısrarcı olmayın siz önünde yapın söyleyin gösterin bir süre sonra o da söylemeye ya da yapmaya başlıyor. Şuan benim oğlumda 15 aylık. Sürekli olarak bay bay, alkış yapıyordum önünde 1 yaşında falan anca yapmaya başladı. Ya da bir oyunu halka dizme vs 1-2 ay önünde yaptım sonra o yapmaya başladı. Aceleci olmayın sakın bir şekilde oyun içinde tekrar edin. O sonrasında kendisi yapacaktır.
annesininkurabiyesi Peeri halkaları tek başına dizer öyle oyunları çok güzel oynuyor ama kuş nerde diyorum dışarda yukarıya bakıyor kediyi biliyor köpeği biliyor , kitapta kuş nerde diyorum bana bakıp gülüyor. Daha kitapta anlamıyor mu ya da anlıyor göstermiyor mu bilmiyorum
Potterhead19 annesininkurabiyesi bizde 20 ye yakin kelime vardi ama sosyal becerileri cok kotu durumdaydı. Eger goz temasi komut alma ve isaret etme egitimle geri geliyorsa hic korkmaniza gerek yok :) gerisi corap sokugu gibi geliyor egitim cok onemli
altioktuana annesininkurabiyesi benim kızım da topu tanıyor top nerde deyince gözleriyle arayıp buluyor bakıyor. Ama getir deyince getirmiyor. Öneriniz var mı nasıl getirmesini sağlayabilirim nasıl destek olabilirim ona. 12 aylık. Normalde 12 aylık bebekler al, getir, götür komutlarını yapması bekleniyormuş ama sadece ben verdiğimde al deyince alıyor. Önerilere açığım.
annesininkurabiyesi altioktuana bence 12 aylık bebek getir yapmayabilir daha çok küçük değil mi genelde 14-15 ay arası getiriyorlar diye biliyorum. Ayrıca şu an top nerde getir dediğiniz zaman topu getiriyorsa bulunduğunuz yere yeterli bence
annesininkurabiyesi altioktuana ben şu şekilde yaptım hadi topu getir dedim getirmezse ben gittim topu aldım ben topu getirdim dedim hep böyle yani model oldum
Potterhead19 annesininkurabiyesi konusma bence başka bir yan problem yoksa cocugun hazir oldugu zamana kadar bekleyebilir. Sakin kendinizi uzmeyin. Hersey zamanla oluyor benim konusmuyor dedigim yavrum simdi susmuyor :) 2 bucuk yas sonrasi yarim gün bir kres cok isinizi görür.
annesininkurabiyesi Potterhead19 şu an 17 aylık biraz kendisini ifade ettiğinde inşallah yani 2 yaştan sonra verebilirim kreşe diye düşünüyorum bende ☺️