Evet güzel anneler sıkıntılı günler yaşıyorum ama bu arada oğlumun durumu her şeyden önemli size bir şey danışmak istiyorum. Şimdi 35 gün falan oldu ben 0 ekran gidiyorum her gün parka götürüyorum , oyun grubu , avm oyun alanları falan.
Bir kaç sorunumuz vardı
Kelimesi yoktu ( hala yok)
Asla işaret parmağını kullanmazdı istediği şeye doğru yönelirdi ve ağlardı benide kullanmazdı yani çekip götürme yoktu . Şimdi işaret parmağını öyle güzel kullanıyor ki belki günde 30-40 kez yapıyordur ❤️ ayrıca sadece isteklerinde de değil dışarda balonu işaret ediyor, trambolinde zıplayan çocukları işaret ediyor gibi ilgisini çeken şeyleri gösteriyor çok şükür
Araba tekeri çeviriyor 1 dk sürüyor 10-15 saniye çeviriyor gibi ( doktorumuz bu durumu bir çok normal bebekte yapar engel olma dedi büyüdükçe unutur dedi ama unutmadı hala )
Komut almamız şahane arttı bir çok nesneyi biliyor getiriyor bana. Beni anlıyor artık 🌸
Yalnız hayvanları falan öğretmiyorum yani asla göstermiyor kediyi biliyor kuşu biliyor ama göster diyorum asla kitapta göstermiyor gülüyor , ağzı burun göz öğretmiyorum yani biliyor burnum nerde diyorum çok nadir gösteriyor nasıl bunu daha güzel öğrenebilirim ?
Birde son sorum hayali oyun diyorlar çok önemliymiş. Mesela telefonla konuşur gibi yapar , oyuncak çaydanlıkla bardağa doldurur gibi yapar ve bardağı içer hatta banada doldurur . Bunlar hayali oyun sayılır mı teşekkür ederim 🌸🙏
Bu arada 16 aylık oğlum