Eailesi4 kbrmhmt donmeyw başlamadan bırakmayı öneriyorlar hem çok tehlikeli hemde artık hareketle zamanı gelmiş oluyor
kubra5461 Bende 4 aylik ken daha yapılmaması gerektiğini okumuştum bebekler dönmeye basladiklari için
ysmnikra 8 aylık doğdu doğalı yarım kundak yapıyorum bı sure sonra kendi çıkarıyor zaten kollarını flan 😊
Deletedmom104 kbrmhmt 3 buçuk aylık, 3. Ayından itibaren sadece gündüzleri kundaklıyodum yaklaşık 1 2 hafta oldu bırakalı, kademeli şekilde bıraktık
ayrilbacim kbrmhmt 2 aylığa kadar yaptım 3 e girmeden dönmeye başladı bırakmak zorunda kaldım kundakla çok güzel uyuyordu halbuki🥲
songulasln kbrmhmt hiç yapmadım diyebilirim. Küvezde bi buçuk ay geçirdikleri için kundak yapınca feryat figan ağlıyorlardı alışamadılar
ayrilbacim kbrmhmt bazen hiç uyanmıyor bizimle yatip kalkiyor bazen de saat başı kalkıyor ben kundak yapsamda kızım kendi açıyordu kundağını 🫠
kanalize kbrmhmt kundak yapmayınca kundak istiyor yapınca açmak istiyor yatınca hem kalkmak istiyor aynı anda da uykuya devam etmek istiyor ben böyle uyku sevmeyen bebek görmedim
kbrmhmt adaatuna ben bir şey anlamadım bebegimden😂 kundaklayinca açılsın istiyor yapmayınca da uykusunda huzursuz oluyor