Dfnumay yok yok umutsuz olmayın yaparsınız bende hep umutsuz moralim bozuk gittim ve kaldım bu sefer giderken ben yaparım diye gittim heyecanımı yenmeye çalıştım yanımda kimse yok gibi düşündüm ve geçtim birde ben sınavdan bir gün öncesi ders aldım belki oda fayda etmiş olabilir sıcağı sıcağına bütün her şey de akılda kalmış oluyor nasılsa derste yaptım ertesi gün neden yapamayayım mantığına geliyor ben öyle dedim yani 😂