Merhaba hanımlar . Ehliyet almayı çok istiyorum. Derslerim çok güzel geçiyor . Arabayı baya kullanıyorum aslında . Ama artık yıldım . Komisyonlar mı hep kıl denk geliyor bende mi sıkıntı var çözemedim. İlk sınavda paralel parkta ön tekerlek çizgiye değmedi diye indirdiler pek etmiştim oysaki . 2 de subaya değdim tamm onda inebilirim . 3. De otobüs gelirken ben onu geçip şeridime girdim ama aramızda vardı beklemem gerekiyormuş . Hiç stop etmiyorum vitesler tamam kalkışlar tamam . Yokul kalkışı parklar geri geri git tamam ama böyle şeyler oluyor ve kalıyorum . Sinir oluyorum artık 4. Sınav girmek istemiyorum artık ama son hakkım. Bana ne önerirsiniz . Izmir Evka 3 parkuru zor bir parkur . Hiç afları yok .