Eylul301023 kundak zaten 6.aya kadar öneriliyorki o da çocuk dönmeye başlayınca yapmayın diyorlar o yüzden engellemeyede çalışmayın bizimkide hee türlü dönüyor ama kafasıno kaldırıyor ki zorlandığında ağlar diye düşünüyorım en azından bizimki öyle yapıyor