@arya-1604 merhaba, Bir hafta önce bizde aynı problemi yaşadık 4 gün hastanede serum yedik evde beklemeyin 6. Hastalık olduk 4 gün ateş sonra döküntü 40.5 gördük havele riskinden dolayı yatış verdiler şuan iyi ama iştahı gitti tabikide çok geçmiş olsun bu arada hastanede bile 7 saat düşüremediler ateşi dirençli ateş oluyor