Kızlar doktor test yapmıyor birşey yapmıyor ateşin en düşük hali 38 ilaçla 4 saatte bir ilaç ve hıpp telrar aniden yükseliyor birisi diyor influenza birisi diyor akciğer enfeksiyonu yardım edin bilgisi var mı . Daha yeni 12 de serum yedil geldik şimdi yine steş 40.8