zeynepzezee evet benim oğlum oluyor özellikle köpek dişler ve azılar felaket ishal yapıyor. Şimdi de aynı anda 3 azı çıkıyor doktoruna yazdım akşam yemediği halde kaka yapıyor işte iştah açıcı verdi. Normalde emzirdiğim zaman gerek yok diyordu ama Şuan halsizlik yapıyor bir de probiyotik verdi