Hll20 öncelikle.yorumunuz için teşekkür ederim.. benim bebeğim ağlamıyor. Ama uyumuyor da. Sürekli oynayın güleyim istiyor. Dün gece sabahı bulduk. Mama vardı evde. Verdim 60 cc içmedi. Daha önce ilaç kullandım diye mama vermiştim 1 kere içmişti o zaman. Yani ben ac olmadığını düşünüyorum. Ama inanın çok yoruldum. Büyükleri de dinledik ama yine olmadı 🤷🏻♀️🙈