Hanımlar bir şey soracağım, benim bebegimde uyumuyor. Gece uykusu hiç düzenli değil. Dün 2 de uyuttum ki bu bizim için erken bi saat. Bugün 6.30 u geçti saat hala uyumadı. 4 ay 24 günlük. Küçük doğdu oğlum ama kilo alımı çok güzeldi. Yani 4 aylıkken 8 kiloya yakındı. Şimdi bilmiyorum ama, doktorumuz hiç mama ver demedi, sadece anne sütü böyle devam diyod her kontrolde. Etrafimda uyumuyor dedikce doymuyordur diyor. Doymayan bebek ağlamaz mi? Kilo alımı az olmaz mı? Bizim derdimiz sadece uyku, uykusu düzenli değil ve uyusa da kısa kısa uyuyup uyanıyor. Nolur bi akıl verin.
Bu arada sevgili post sahibi, buraya yazdığım için kusura bakma. Yorumlarda mama ile akali bir şeyler okuyunca sizlere sormak istedim .. umarım siz de uyutursunuz bebeğinizi.