Yagmursonrasitoprakkokusu 2bebelimom_ Pilsan champion var bizde de gayet memnunuz. 3 sene olacak nerdeyse biz alalı ilk aldığımız zaman oğlum küçüktü çok binmek istemedi ama şu an her Allah’ın günü üstünde 😂
ArassMom_ 2bebelimom_ Pilsan Ranger 12V kullanıyoruz çok memnunum aküsü filanda gayet iyi. Dayanıklılık ve yedek parça yönünden en iyi marka Pilsan bence birçok çeşit ve modeli var mutlaka beğendiğiniz bir çeşiti çıkar 🌸
2bebelimom_ ArassMom_ @uykucukoalaa çok satılanlar kategorisinde bu model memnuniyet de fazla aklıma yatıyor teşekkür ederim 🫶🏻
Umutveannesi 2bebelimom_ biz geçen sene ebebekten almıştık baby toys markası memnunuz. Alacağınız arabanın 12v ve üzeri olmasına dikkat edin derim 6v ler çok çabuk bozuluyor akü yetmiyor ve engebeli yerlerde gitmiyor
2bebelimom_ Umutveannesi fiyatı diğerlerine göre makulmüş baktım şimdi ama sanırım biraz küçük değilmi
Yagmursonrasitoprakkokusu 2bebelimom_ evet tek çocuk için . Oğlum su an 3 yaşında 15 kilo çok rahat biniyor. Yanılmıyorsam 35 kg kadar rahat biner
2bebelimom_ Yagmursonrasitoprakkokusu anladım çok teşekkür ediyorum 🥰 sizin dediğiniz ve ranger arasında kaldım bakalım hangisi olursa
Umutveannesi 2bebelimom_ bizim araba boyut olarak büyük ama içi tek kişilik yani iki çocuk sığmaz içine
2bebelimom_ isimsizanne1 teşekkür ederim sıfır düşünüyorum satarsınız umarım sizde hayırlı satışlar 🌸
Alerjikrinit 2bebelimom_ doğrudur bizim aldığımız yer büyük ve uyguna satan bir oyuncakcıydı özellikle alırken internetten bakıp aldık Arada 100 lira fark vardı en azından muhatabımız olur yüz yüze dedik