Hazal_annesi Hazal_annesi ben diyet yapıyorum canım benimki de çok zayıf kılo alımı az bir kaç gün verdım mamayı kustu bende bıraktım
AdAyza Kilo alımı az ve vücutta döküntü sebebiyle bugün mamaya başladık , alerji doktoru neocate mamayı pekmezle , elma suyuyla veya vanilyayla tatlandırabilirsin dedi, tüm bebeklere tez zamanda şifa diliyorum 🙏🏼
Sungurkiz Lala9358 emziriyorum ewett 5 gun sonra 6 aylik olacak ac kaliyor cocuk baska bi sey yiyemiyor
Elazeynep1 Lala9358 canım gidemedim internette sipariş vericem mecbur dr a gittik diyete devam on kutu mama yazdı 1 yaşına kadar sürebilir ded
Glcnkkz Canım bizimde doktorumuz süt alerjisinden şüphelenip neocate mama vermişti gerçekten kokusu çok kötü tadı da öyle Starbucks tan vanilya şurubu veya pekmez karıştır sevmezse demişti o şekilde deneyebilirsin vanilya surubundan ziyade pekmezi öneriyorum
Sungurkiz Glcnkkz canim banada dun doktor mama verdi similac her 30cc icin bi cay kasigi pekmez yada vanilya surubu ver dedi kizim mamayi yemiyor sizinki yiyiyor mu
Glcnkkz Sungurkiz kilo alımı güzel şükür hatta kontrollü gitmek zorundayiz obez olmaması için iştahlı bir bebek vermem gereken miktardan daha azını verdiriyor doktorumuz pekmezle içmişti canım